Zanesljiv način, kako izboljšati uspešnost podjetja, je standardizacija poslovnih procesov in optimizacija poslovanja preko nadgradnje informacijskega sistema. Ključni korak pri tej spremembi je izbira pravega sistema za načrtovanje virov podjetja (ERP) in upravljanja odnosov s strankami ter dobavitelji (CRM).
Poleg teh dveh sistemskih rešitev pa danes podjetja potrebujejo tudi integrirane rešitve za druge procese, kot so izdaja računov, upravljanje z dokumenti, poslovna inteligenca, poročilni sistemi ipd.
Da podjetje izbere najboljšo rešitev za svoje poslovne procese, mora poznati sodobne trende v razvoju ERP in CRM sistemov. Med glavnimi kriteriji pri vrednotenju informacijskih rešitev je danes zagotovo možnost poslovanja v oblaku, pripravljenost na mednarodni trg – tako s finančnega in davčnega vidika, kot z vidika industrijskih standardov, večjezičnost, prilagojenost uporabniških vmesnikov za vse naprave idr.
Povezovanje razpršenih organizacijskih enot
Za velika podjetja in korporacije, vladne službe ter tudi za srednja in mala podjetja iz določenih panog (trgovina, proizvodnja, gostinjstvo ipd.), je pomembna možnost konsolidacije organizacijskih enot. Sodobni oblačni informacijski sistemi imajo tako povezovanje že vgrajeno v sam koncept delovanja, zato je ta proces konsolidacije z vidika tehnologije enostaven.
Prilagodljivost oblačnih sistemov
V vseh panogah se srečujemo z različnimi vsebinskimi posebnostmi, ki pri implementaciji informacijskih sistemov v podjetjih običajno povzročajo dodatne stroške in tveganja. Prednost sodobnih oblačnih rešitev je možnost dodajanja funkcionalnosti preko namestitve aplikacij iz trgovine v oblaku.
Prednosti profesionalnih odprtokodnih rešitev
Odprtokodnost neke programske rešitve je lahko v pomoč pri vzpostavljanju zaupanja, da je izdelek varen in zanesljiv, saj je vpogled v uporabljene tehnologije in programske rešitve mogoč kadar koli in komur koli.
Oprtokodne rešitve običajno ponujajo različne licence uporabe – od brezplačnih, do plačljivih. Za podjetja, ki razmišljajo o prenovi svojega ERP in/ali CRM sistema, je poleg cene izdelka ključna tudi profesionalna podpora, ki podjetje vodi skozi postopke implementacije, zagotavlja zanesljivo delovanje sistema in je hkrati tudi jamstvo, da bo sistem v prihodnje ostal aktualen in v skladu s standardi ter najboljšimi praksami.
Združljivost z drugimi uveljavljenimi oblačnimi storitvami
Enostavna povezljivost z drugimi oblačnimi storitvami omogoča, da je implementacija novega sistema kar se da tesno vpeta v obstoječe poslovne procese in pri prehodu ne prihaja do nepotrebnih sprememb v procesu dela.
Sinergija, ki nastane zaradi svobodne in hitre izbire dodatnih funkcionalnosti, kot so shramba podatkov, e-trgovanje, CMS sistemi, poslovna analitika, strojno učenje ipd., ponuja dodatne možnosti za izboljšanje učinkovitosti poslovanja.
Izbira pravega partnerja
V podjetju 3 Tav d.o.o. ponujamo implementacijo sodobnih oblačnih storitev za vse industrijske panoge in javni sektor. Naši strokovnjaki s področja poslovanja in informatike v sodelovanju z naročnikom poskrbijo, da so vpeljane rešitve skladne z zakonodajo, najnovejšimi standardi in najboljšimi svetovnimi praksami ter pripravljene za mednarodni trg, če podjetje ali organizacija to potrebuje.
Rešitev, ki jo ponujamo, je zgrajena na mednarodno uveljavljeni platformi Vienna Advantage. Z namestitvijo na lokaciji in v oblaku je popolnoma prilagodljiva potrebam podjetja, sodobni HTML5 vmesnik omogoča delovanje na vseh napravah, centralna trgovina aplikacij ponuja enostavno namestitev in dostop do razširitev.
Naša rešitev je primerna za vse industrijske panoge, še posebej pa smo specializirani na področju industrijske proizvodnje in masovnega fakturiranja (Billing). Podjetjem nudimo tudi storitev celovite prenove in optimizacije poslovnih procesov.